terça-feira, 25 de março de 2008

Fotos do Auto show e do Niver do Jonah.





Primeiro Aniversaro do Jonah.
Nao poderia deixar de postar aqui! Mesmo prometendo a mim que nao colocaria mais nada da familia!
Mas isso eh importante demais para nao registrar.

Tentei escrever algo pro Jonah em ingles mesmo, vou por aqui.
Antes que me joguem toneladas de bombas, ja adianto que meu ingles esta fraco.

"Happy First Birthday my little boy! I love you, forever and EVER and a LOT. (Just who lives with me will understand this "A lot") Jonah...
When You smile for me. You make me happy.
Have days that you make me crazy, and believe, you are really good doing it.
Have days you make me love you more than I thought to be possible.
You love me and I love you.
I love to sleep with you even without your parents approval.
I love sing "You are my sunshine" to you and you laught a lot with this.
I love to run around the house chasing you and Emma.
I feel bad when you are sick and I can't do something to make you feel better.
I love to play hide and seek with you and Emma, Nothings is so much fun.
I love to put you to sleep, because you are relly sweety, but I do not like so much put you in bed, because you really know how to cry to come out.
I love watch you play and doing that weirds sounds.
I love when you try say something and do that cute mouth.
I love when I come home in the weekends and you give a BIG smile to me, and come to gimme a hug.
I love see you in the mornings, because i feel you are happy to see me.


So, I just wanna tell you, I love you so much, starting here and going to the moon.





Hahaha

Nao esqueco do pai da minha host comentando sobre a minha roupa e maquiagem para ir no Auto show:

Nossa, voce tah parecendo que vai comprar um "Rolls Royce" (nao sei escrever). haha

Se eu nao tivesse tao cansada, teria sido melhor!






Um comentário:

  1. Ahhhh que lindo seu baby !!! Fofo demais !!
    Muito legais as fotos !

    Tudo de bom !

    Bjs

    ResponderExcluir

Deixe sua mensagem após o sinal... PIIIIIIIIIIIII

¯`» Aonde voce esta? 2009 «´¯